Összeomlott az egyik ismert csomagküldő vállalat országszerte, van, akinek már több hete nem érkezett meg a rendelése
Elérhetetlenné vált a Packeta csomagküldő vállalat országszerte, amely már napok óta lassabban szállítja ki a csomagokat, az ügyfélszolgálat pedig akár hosszabb várakozás után sem veszi fel a telefont.
Egyre több problémával küszködik a Packeta csomagküldő vállalat. A cég Facebook-oldalán rengeteg panaszkodó ember jelent meg, többen írták, hogy a csomagjuk nem érkezett meg. Egy vásárlónak például 19 napja úton volt a csomagja, de a vállalat az e-mailekre nem reagál, a telefont pedig nem veszik fel – derült ki az RTL Híradójából.
A PROBLÉMA HÁTTERÉBEN A MOST NÉPSZERŰ TEMU VÁLLALAT ÁLLHAT
A Packeta megerősítette, hogy a probléma hátterében a Temu állhat, akivel a csomagküldő cég nemrég szerződést kötött. A Híradó megkeresésére elmondták, hogy ezzel a megállapodással drasztikusan nőtt a csomagok száma, azonban a vámkezelések kiszámíthatatlan ügyintézési ideje is kihat a kiszállítás gyorsaságára. Hozzátették, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy helyreállítsák a megszokott szolgáltatásminőséget, valamint növelik a csomagautomaták kapacitását, bővítik a csomagpont hálózatukat, és ideiglenesen hétvégén is kiszállítják a küldeményeket.