Mindenmás

Valami furcsát látsz a bankszámládon? Nem vagy egyedül: kétszer vonta le bizonyos vásárlások összegét az OTP

Kétszer vonta le bizonyos korábbi vásárlások összegét egyes ügyfelek számlájáról az OTP Bank. Az Index úgy tudja, hogy a hibát egy külső szolgáltató okozta, a bank pedig dolgozik a duplikált tranzakciók kiszűrésén, hogy helyreállítsa az érintett számlák egyenlegét. Az OTP elnézést kért az okozott kellemetlenségért. Más banknál is előfordulhatott hasonló eset, az ügyben az Erste Bank is közleményt adott ki.

Az OTP bank hivatalos tájékoztatása szerint egy külső szolgáltató hibája miatt előfordulhatott, hogy bizonyos korábbi vásárlásokat duplán terhelt a rendszer, így egyes ügyfelek számlájáról kétszer is levonták ugyanazt az összeget. „A külső partner bevonásával mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink számláján ismét a helyes egyenleg jelenjen meg. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk az érintettektől” – közölte az OTP Bank.

KÖZLEMÉNYT ADOTT KI AZ ERSTE BANK IS

Az Erste Bank is közölte: külső szolgáltatói hiba miatt 2025. augusztus 7-én tévesen duplán terhelődött néhány 2025. július elején végzett bankkártyás vásárlás. „Nem történt visszaélés, a duplán beterhelt összeg központilag jóváírásra került, már a zárolt tételek között megtalálható, így ezzel nincs teendőd. Sajnáljuk a kellemetlenséget!” – áll a közleményben. 

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb