A Mediaworks összes oldala csődöt mondott, a Vodafone-nál is tetőzik a baj (frissítve)
„Lehet csak nálam van baj, de a Vodafone hálózatáról hívást indítani nem tudok, és a honlapjuk sem elérhető. Az internet, úgy tűnik, rendben van” – írta egyik, a Vodafone hálózatát használó Telex olvasó és a szerkesztőségünkhöz is érkezett számos panasz a hibára. Többen is hasonló gondokkal szembesültek, sőt a Mediaworks-nél is gubanc lehet, mert az összes lapjuk valamiért elszállt.
A Vodafone honlapja sem elérhető, sőt, olyan országos lapok sem, mint az Origo, vagy a Metropol, de a Mediaworks hálózatának vidéki lapjai is csődöt mondtak.
A Vodafone Facebook-oldalán elérhető utolsó bejegyzés alatt több kommentben is írtak a hálózati problémákról: eszerint Hatvanban, Jánosházán, Dorogon, Szolnokon, Pécsen, Győrben, Budapesten és Szegeden sincs sem GSM, sem mobilnet hozzáférés.
FRISSÍTVE: A TELEKOMNÁL IS JELENTKEZETT A PROBLÉMA
Mint kiderült, a Telekomnál sincs minden rendben. “Nincs regisztrálva a hálózaton” – ez az üzenet fogadott kedden nem sokkal dél előtt több telekomos előfizetőt, akik hívást próbálnak indítani készülékükről. Másoknak egyszerűen csak azonnal megszakad, illetve fel sem épül a hívás. Aki éppen vonalban volt, azoknál pedig megszakadt a beszélgetés. A Prohardver technológiai szakoldal fórumjaiba özönlő hozzászólások szerint a Telekom otthoni szolgáltatásai sem működnek rendben, többeknél gond van a tévével. Mások a – Vodafone-hoz hasonlóan a 4iG-csoporthoz tartozó – Digi vezetékes internetéről panaszkodnak – szúrta ki a HVG. Sőt, sokan nem tudtak bankkártyával sem fizetni, mert a hálózat nem működött.
FRISSÍTVE: ÁRAMELLÁTÁSI HIBA MIATT VOLT GUBANC
„Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott. A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, köszönjük ügyfeleink türelmét!” – írta a Telex megkeresésére a Magyar Telekom Vállalati Kommunikáció.
FRISSÍTVE: MEGSZÓLALT A VODAFONE
“Január 2-án rövid ideig fennakadást tapasztalhattatok a mobilszolgáltatások elérhetőségével kapcsolatban. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, amely ideiglenesen befolyásolta a szolgáltatások elérhetőségét. Munkatársaink javították is a gondot, így a mobilszolgáltatások ismételten zavartalanul működnek! Ennek ellenére előfordulhat, hogy néhány mobilkészülék továbbra sem csatlakozik automatikusan a hálózathoz. Ha ezt tapasztalnád, javasoljuk, hogy egyszerűen indítsd újra a készüléked, vagy válts repülőgép üzemmódra, majd térj vissza az eredeti állapotba, amely megoldást jelent” – írta a Vodafone Hungary a közösség oldalára a mai gubancról.