Lenullázott számlák, elérhetetlen netbank – gubanc van az egyik banknál
Az Erste Bank netbankjának több funkciója sem működik, volt, akinek az alkalmazás szerint lenullázódott a számlája. Aggodalomra semmi ok, a bank szerint már dolgoznak a hiba elhárításán.
Rengetegen jelezték csütörtök reggel, hogy nem működik az Erste Bank George névre keresztelt netbankja, valamint a pénzintézet webes felületei sem. Reggel 8 óta elérhetetlen a netbank és a mobil app, a folyószámlák, és a megtakarítási számlák sem látszanak, de a bejelentkezéssel is gondok vannak. A telefonos ügyfélszolgálat küzd, javítási időt még nem tudnak. A Downdetector-on ugyanez látszik – írja az Index.
TECHNIKAI OKOK MIATT HALT LE A RENDSZER
A lap szerint az Erste Bankos számlákon nem látszik az egyenleg se az appban, se a webes felületen. A csalás bejelentő számokon csak annyit mondtak, hogy van valami probléma, ezért kikapcsolták a telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségét. Az Index megkereste az Erstét a jelzett problémákkal kapcsolatban, a pénzintézet pedig nem késlekedett a válaszadással. Mint írták:
“Technikai okok, adatkarbantartás során keletkezett hiba miatt egyes folyószámlák adatai George-on átmenetileg nem érhetők el. A kártyás fizetés, készpénzfelvétel az érintett számláknál is működik. A hiba javítása folyamatban van, az okozott kellemetlenségekért a bank ügyfelei elnézését kéri és megértésüket köszöni.”