vonat
-
Közélet
Sokat vonatozol? Jó hírünk van, rég várt fejlesztésbe kezd a MÁV
A most vásárolt járművek legjobb esetben is csak 2028-ra állhatnának szolgálatba, így új fejlesztésbe fogott a MÁV. 100 vasúti kocsit…
-
Közélet
Mostantól sokkal egyszerűbb lesz kutyával utazni az InterCityken is, csak póráz és szájkosár kell
Nyáron tesztjelleggel módosítottak a kutyaszállítás szabályain a Balatonra közlekedő InterCity-járatokon és expresszvonatokon, és úgy tűnik, a kísérleti időszak sikerrel zárult. A MÁV…
-
Mindenmás
A Lajosmizsére tartó vonat oldalának ütközött egy autó – kimaradó, és rövidebb szakaszon közlekedő járatokra kell számítania az utasoknak
A Nyugati pályaudvarról Lajosmizsére tartó, Kispestről 7:37-kor továbbindult S21-es vonat oldalának ütközött egy autó Budapesten, a Nagykőrösi út és az…
-
Mindenmás
Gubanc van a MÁV-nál: meghibásodott a Bajára induló Kiskun InterRégió, egy órát kell várakozni az utasoknak
Kedden a Külsőhalasról 12:37-kor Bajára induló Kiskun InterRégió (17805) járműhiba miatt nem közlekedik – tudtuk meg a MÁV-tól, akik felhívták…
-
Mindenmás
Kétnapos fokozott ellenőrzést rendelt el a rendőrség, mutatjuk, mire fognak kiemelt figyelmet fordítani
Fokozott ellenőrzést rendeltek el szerdára, a vasúti átjárókra és a vasúti közlekedés biztonságának fenntartására fog kiemelt figyelmet fordítani a rendőrség.…
-
Mindenmás
Elgázolt egy embert a vonat Kiskunfélegyházánál: hosszabb eljutási időre számíthatnak az utasok (frissítve)
A délutáni órákban a szegedi fővonalon hosszabb eljutási időre kell számítani, mert a Nyugati pályaudvarról 12:50-kor Szeged felé indult Napfény…
-
Közélet
Közös kínai-magyar vonatgyár épülhet, Magyarországon hozna létre vasútijárműgyártó-üzemet a CRRC ZELC
A magyar Acemil Csoport a kínai CRRC Zhuzhou Locomotive-val közösen gördülőállománygyártó-üzemet építhet Magyarországon, amely az európai piacra gyártana vasúti járműveket…
-
Közélet
Lázár János: 30 év lemaradását nem lehet azonnal behozni a MÁV-nál, először az utasokhoz való hozzáálláson kell változtatni
„A MÁV-járműparkot és a hazai vasúti pályát nem tudjuk varázsütésre megújítani – 30 év hátrányunk van, de nekiállunk” – erről ír Lázár…